miercuri, 19 octombrie 2011

GEM DE PRUNE - MERE- PERE SI BANANE


GEM DE  PRUNE - MERE-  PERE SI BANANE 
 
Aveam zilele trecute niste prune din care mai vroiam sa fac o portie de gombotzi dar cum nu m-am hotarat la timp am primit vizita unor domnisoare  Drosophila funebris asa ca a trebuit sa fac de urgenta ceva ca sa nu se mute de tot la mine.
 
M-am hotarat sa fac un gem din fructele foarte coapte avute in dotare,prune, mere, pere, banane.
 
L-am facut din aproximativ 600 gr de prune, trei banane, doua mere si trei pere, spalate curatate, taiate cuburi amestecate cu 400 gr de zahar

si zeama de la o lamaie si la final un praf de scortisoara.
 

Am pus totul la fiert 30 de minute dupa care l-am pus in borcane.
POFTA BUNA ! 

2 comentarii:

gratziela spunea...

Ce combinatie placuta. Arata superb!

mandala spunea...

gratziela,multumesc!